Sanpellegrino

ISD San Pellegrino

Porteføljen omfatter merkene S.Pellegrino – kullsyreholdig naturlig mineralvann, Acqua Panna – naturlig mineralvann uten kullsyre og Sanpellegrino Sparkling Fruit Beverages – brus med inntil 20% juiceinnhold.

 

En av verdens sterkeste merkevarer

S.Pellegrino naturlig mineralvann er kjent for sin renhet, høye kvalitet og sitt partnerskap med noen av verdens beste kokker.

Sanpellegrino dyrker samarbeidet med dyktige kokker og restauranter, sommelierer og serveringspersonell verden over. Sanpellegrino er partnere med ASI (International sommelier association), «50 best restaurants», ALMA (Italias internasjonale gourmet-kokk-utdanning), Bocuse d’Or og arrangerer sin egen internasjonale kokkekonkurranse for kokker under 30 år, S.Pellegrino Young Chef.

 

Et ikon for italiensk livsstil

Siden starten i 1899 har S.Pellegrino vært et symbol på italiensk stil, gourmetmat og Dolce Vita – det gode liv. Den ikoniske grønne flasken står på bordene til noen av verdens mest kjente restauranter.

Riviera verticale-1

 

Naturlig mineralvann

S.Pellegrino er naturlig mineralvann fra kilden i landsbyen San Pellegrino Terme ved foten av de italienske Alpene. Sanpellegrino Terme («bad») ligger i Bergamo-provinsen i dalen Val Brembana, 70 km nord-øst for Milano i nord-Italia. Byen har siden 1300-tallet vært kjent for sine termiske vannkilder, og rikfolk og kunstnere valfartet dit for å nyte vannets legendariske helsebringende egenskaper.

S.Pellegrino casino

San Pellegrino Terme casino

San Pellegrino Terme

S.Pellegrino casino

San Pellegrino Terme casino

 

Les mer på

Sanpellegrino

Sanpellegrino Fine Dining Lovers

 

 

Lukk

Nyregistrering

Registrerer deg via e-post

Lukk

Nyregistrering

Er du allerede registrert? Logg inn her

Lukk

Logg inn

Har du glemt passordet?

Registrer deg her

Lukk

Glemt passordet?

Skriv inn din e-postadresse, så sender
vi deg gjenoppretting av nytt passord!

Lukk

Takk for din registrering

Vi har sendt en e-post. Vennligst følg instruksjonene for aktivering.